Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen:

*Kan ik mijn fietsen kwijt? Zo ja: waar? Is het overdekt of niet? 
U kunt bij ons zeker de fiets kwijt. De fiets kunt u stallen in een afsloten stuk van de kloostertuin, echter is deze niet overdekt. Ons team zal u wijzen waar het is. 

*Kunnen wij  (elektrische) fietsen huren bij jullie?
Wij hebben een aantal (electrische) fietsen te huur. Stuur ons een mail van te voren, indien u hiervan gebruik wil maken. Dit in verband met mogelijk extern regelen van extra fietsen en het klaarzetten hiervan. 

*Hebben jullie eigen parkeerplaats? Zo nee, waar kan ik dan het beste parkeren? 
Helaas beschikken wij niet over een eigen parkeerterrein, wel hebben wij een beperkt aantal parkeergunningen. U kunt per mail informeren of er nog beschikbaarheid is en eventueel een vergunning van te voren aanvragen. 
Indien deze al vergeven zijn, is het mogelijk aan de rozengracht voor middellang (max. 4u) te parkeren á €2,25 per uur.

Ook is het mogelijk om bij de Q-park P+R met een maximaal dag tarief van € 8,33.

*Is er een laadpaal voor mijn auto? 
Ja, in onze straat zijn in totaal 4 laadpunten. Verder zijn er in de omgeving nog meer mogelijkheden, kijk op onderstaande website voor de oplaadpunten. https://zutphen.nl/parkeren/oplaadpunten-elektrische-voertuigen 

*Kan ik mijn bagage even ergens neerzetten voor en/of na in- en uitchecken? 
Ja, wij hebben een gesloten ruimte waar wij de bagage voor u zullen plaatsen. 

*Wat zijn de in- en uitchecktijden? 
Inchecken kan vanaf 1400uur  tot 2300uur 
Uitchecken kan tot 1100uur 
!op maandag en dinsdag is het inchecken mogelijk tot uiterlijk 1700uur. Wilt u later inchecken? Dan kan dit op aanvraag. 

*Wat houdt het ontbijt in? Is het een buffet? 
Wij hebben géén buffet. Wij hebben een luxe 3 gangen ontbijt welke aan tafel wordt uitgeserveerd. Het zijn kleine luxe gerechtjes die wij voor u samenstellen. Indien u speciale wensen heeft kunt u dat van te voren doorgeven. 

*Word het tijdens het diner en/of het ontbijt rekening gehouden met dieetwensen en allergieën? Bijvoorbeeld met lactose intolerantie en een glutenallergie? 
Ja hier kunnen wij rekening mee houden indien wij dit van te voren weten. Overige dieetwensen vernemen wij ook graag van te voren. Wanneer deze last minute worden doorgegeven berekenen wij een supplement van €7,50 p.p.

*Ik heb een baby mee, kan hij of zij ook in de kamer verblijven? 
Ja dat kan. Op aanvraag hebben wij ook babybedjes beschikbaar. 

*Met hoeveel personen kan je maximaal op een kamer? Of moet ik voor mijn kinderen een aparte kamer boeken. Kan ik dan bijvoorbeeld boeken dat het een connecting kamer word met mijn kinderen? 
Onze kamers zijn maximaal beschikbaar voor 2 personen. Wij kunnen geen extra bedden op de kamers plaatsen. 
U kunt voor uw kinderen een aparte kamer boeken, wij hebben 2 kamers met een connecting deur waarbij u gemakkelijk naar de andere kamer kunt gaan. 

*Ik wil graag tot 14:00 (korter/Later) op de kamer blijven, kan dat? 
Dit kan enkel in overleg met ons receptie team en is afhankelijk van onze bezetting die dag. Wij rekenen een bedrag bij een late uitcheck afhankelijk van de tijd. 

*Ik wil graag een arrangement boeken, kan ik dat beter telefonisch boeken of via de website? 
Onze arrangementen zijn boekbaar via onze website. De beschikbaarheid op onze website is altijd ‘’up to date’’. U kunt tevens ook op onze website speciale verzoeken aangeven. 
Ik heb een cadeaubon en ik wil deze graag verzilveren, hoe doe ik dit?
U kunt per mail of telefonisch reserveren en het cadeaubonnummer daarbij aangeven. U dient de bon ten alle tijden ook mee te nemen bij uw bezoek. 

*Ik zie dat jullie op maandag en dinsdag het restaurant gesloten hebben, kan in dan wel terecht voor het ontbijt op die dagen? 
Ontbijt is ook mogelijk op maandag en dinsdag. Enkel is ons restaurant en onze lounge gesloten. 

*Is er een lift aanwezig in het hotel?
Ja wij hebben een lift in ons hotel. 

*Is het hotel/restaurant rolstoel toegankelijk?
Ons restaurant is rolstoel toegankelijk, de toiletten zijn ook per lift te bereiken. Onze hotelkamers zijn niet ingericht op een rolstoel, tevens hebben wij ook geen beugels in onze douche en toiletten.